TV7 Colmar voor Android

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

TV7 Colmar: Lokale Televisie op uw Android-apparaat

TV7 Colmar is een Android-applicatie ontwikkeld door Kardham Digital. Als een lokale televisiezender in Colmar, zendt TV7 uit op het Vialis-netwerk, specifiek op kanaal 77. Deze gratis app biedt toegang tot een verscheidenheid aan video's op aanvraag (VOD) van al hun uitzendingen.

Met TV7 Colmar kun je live shows bekijken, inclusief opnames van optredens, en de agenda van evenementen in de regio Colmarienne verkennen, die gratis toegankelijk zijn. De app biedt ook "Curio'Cité", een tijdschrift gewijd aan Colmariaanse musea en tentoonstellingshallen. Daarnaast kun je lokaal talent ontdekken via "7 in Live Discoveries," een springplank voor lokale groepen, en gepassioneerde mensen, clubs en verenigingen in de omgeving leren kennen via "People d'ici."

Bovendien stelt TV7 Colmar je in staat om de live stream van de zender rechtstreeks vanaf je smartphone te bekijken. Je kunt ook het programmaoverzicht voor de huidige week controleren en eenvoudig zoeken naar specifieke video's. Als je vragen hebt of hulp nodig hebt, biedt de app een contactformulier waarmee je contact kunt opnemen met het TV7-team.

Ervaar het beste van lokale televisie in Colmar met TV7 Colmar op je Android-apparaat.

Programma is beschikbaar in andere talen

TV7 Colmar voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 2.1.2

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about TV7 Colmar

Heeft u geprobeerd TV7 Colmar? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.